tisdag 14 december 2010

..plastikkirurgi..

..sitter och tittar på en dokumentär
..som handlar om misslyckande plastikoperationer
..helt otroligt vad mycket man kan göra och inte tala om allt som kan gå fel som kräver nya operationer eller få men för livet
..1 av 250 000 klara inte operationen
..det känns som en låg siffra
..eller?
..visst finns det kanske nåt man skulle vilja göra i framtiden
..det vet man inte
..men det gäller att va insatt i ALLT vad gäller mottagning och risker
..finns det fler alternativ?
..kommer det funka till MIN kropp?
..vad är det för mottagning?
..gör efterforskning
..ja man ska definitivt inte lägga sig på operationsbordet bara för att
..än så länge har jag rätt bra lösningar till mina "utseendeproblem"
..min övre läpp är inte så stor
..tar hjälp av läppenna och läppstift
..vill lyfta brösten
..men använder bh som får den form jag önskar
..men det gör väl nästan alla tjejer
..finns det mer lösningar?
..FRÅGA!

..jag har inget emot plastikkirurgi
..det är fint när det blir rätt
..vem vet
..kanske själv ligger där ett dag
..ha ha

1 kommentar:

  1. Läskigt de där finns ju bra & dåliga kirurger...Såna här program gör att jag funderar extra på OM jag ska göra en rekonstruktion,,,kan ju bli galet =))
    Kramen

    SvaraRadera