tisdag 28 december 2010

..julhelgen som varit..

..har varit helt underbar tillsammans med familjen
..äntligen en riktig vit jul
..så mysigt
..om inte annat så är det kul för alla barnen
..här får ni se min mors fina gran
..i fönstret hänger denna vackra röda stjärna
..den gör verkligen sitt där den hänger
..mysigt
..här ser ni mig i tomteluva
..:))
..på juldagen var det dags för lite partaj med min vän E
..vi började kvällen med ett bokat bord på Harrys
..där träffade vi en finsk fartygsbesättning på 4 herrar
..dom va lite på lyset, ja
..här ser ni mig redo för kvällen
..:))
..visade för något inlägg sedan, min hårförlängning som är klar
..här har ni en bild då jag har fått guldlockar
..:))
..tråkigt att håret ser gult ut på bilder
..men så gult är det INTE i verkligheten som tur är
..som jag också skrev tidigare så har min data lagt av
..så jag lägger inte ner så mycket energi påbloggen just nu
..jag har ett program på min data som blir helt annorluda på en annan
..låter knepigt
..men så är det
..KRAM!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar