tisdag 7 december 2010

..det går ett eko genom kupén..

..ja då sitter man på tåget återigen och det är inte bara jag som hostar och snörvlar


..vinterförlylningen är här och den är helt omöjlig att undkomma
..började känna av den i förra veckan när jag var på väg till Göteborg
..så typiskt, bortrest och helt utslagen
..men har orkat göra lite i alla fall
..blev ett kvällsbesök på Liseberg i Söndags


..jul på Liseberg är nog bland den mysigaste tillställningen här i Sverige
..något jag verkligen vill uppleva är allt runt omkring jul i USA
..det kan jag tänka mig är riktigt maffigt och framförallt väldigt vackert med tanke på all hysteri som det pratas om att det är i USA
..ja vem vet, nästa år kanske det blir till verklighet



..tog mig till Frölunda torg i Lördags och fick min bok DANDY signerad av
Andreas Carlsson
..verkar vara en trevlig prick det där


..det har samtidigt varit ett par jobbiga dagar
..precis när jag hade kommit innanför dörren hos min vän så fick jag ett samtal
..samtalet var från min kära mor
..hon hade kommit hem från läkaren
..cancern hade spritt sig
..till levern
..så nu blir det operation
..en venport ska opereras in under huden i bröstkorgen
..till följd blir det cellgiftet
..tidigare har hon klarat sig på "bara" strålning och tabletter
..så nu ser det HELT ANNORLUNDA UT
..ÄLSKAR DIG MAMMA

..mamma o Totte

1 kommentar: