onsdag 4 januari 2012

..varenda natt..

..efter mitt missfall håller jag mig sysselsatt
..med datorn
..framför teven
..med iPhonen
..ja med allt som man kan sysselsätta sig med för att skingra tankarna
..allt för att inte grubbla
..tänka
..så gör jag saker tills jag i stort sätt somnar utav trötthet
..klockan är nu 01.22
..dessa nätter har jag somnat runt 02-03
..haft svårt för att komma upp
..ligger gärna kvar
..men försöker ta mig upp
..allt mellan 9-12
..vissa mornar är det mindre jobbigt
..vissa mer
..men som ett gammalt ordspråk säger
.."tiden läker alla sår"
..men vägen dit kan vara ett helvete
..jag har promenerat längs den vägen
..många gånger
..likt som många andra
..så jag vet att det kommer bli bra igen
..fast det känns osannolikt just nu
..allt jag önskar för detta året är
..stabilitet
..stabilitet i mitt liv
..finna någon att slå mig till ro med
..någon att krama
..någon att uppvakta
..någon som finns där när jag kommer hem
..<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar