söndag 15 januari 2012

..graviditeten påverkade mycket..


..i min framtid
..på grund av den så lyckades jag att inte göra mitt livs största misstag
..att säga upp mig
..ifrån en fastanställning
..på kommunen
..i Göteborg
..för hur lätt är det att få en fastanställning idag
..eller
..idag är det ju tillsvidare anställningar som gäller
..men det är dock inte lika säkert
..som en fastanställning inom kommunen
..!!

..många saker är ju mindre bra att göra under en graviditet
..som till exempel göra flera hårblekningar
..så jag hann o färga håret innan missfallet
..extensions är uttagna


..så nu för tiden är man brunett igen
..har varit blond nu i ett år
..trivdes jätte bra i det
..men trivs lika bra i mörkt
..så ja ni som känner mig
..vem vet hur håret ser ut om ett halvår
..ha ha

..helgen har varit lugn och skön
..det behövde jag
..har varit så trött om kvällarna efter jobbet nu efter första veckan
..tillbaka på Stadens Bud efter 2års tjänstledighet
..riktigt kul att vara tillbaka faktiskt
..lika så är det kul att vara tillbaka i Göteborg
..så nu har man bostäder på två håll här i Svedala
..Jönköping & Göteborg
..i Jönköping bor min bästa vän P hos mig
..i Göteborg bor jag hos min "extra mamma" L


..L

..:))
..mysigt att ha någon att dricka kaffe med på morgonen
..:))
..TACK L för din gästfrihet
..men det kanske är för att jag är din privata diskmaskin
..ha ha
..!!

..nu blir det en liiiiten grogg o lite ostar
..jag menar en liten
..ska ju blåsa igång jobbilen i morgon bitti
..:))

..KRAM!

1 kommentar:

  1. du har nån o dricka morgonkaffe med här oxå hjärtat ;-). miss jo. ja tittar på skräckfilm o knaprar morot / bästa P

    SvaraRadera